SZKOŁA PODSTAWOWA
im. MIKOŁAJA REJA
w REJOWCU FABRYCZNYM

KONTAKT

Szkoła Podstawowa

im. Mikołaja Reja

ul. Lubelska 18

22-170 Rejowiec Fabryczny

tel. 82 5664119

email:
sprejowiecfabr@poczta.onet.pl

 

 

NIEZBĘDNIK

strefauczniairodzica

- kalendarz roku szkolnego
- dzwonki
- plan lekcji

librus

-dziennik elektroniczny

stolowka

- opłaty
- Regulamin
 

wartozajrzec

- blog matematyczny
- linki dla ciekawskich :) 
z języka angielskiego
- blog SKO

BIP

Pomoc psychologiczno-pedagogiczna

Pomoc pedagogiczno - psychologiczna

Pedagog szkolny

Mgr Kamila Pilipczuk - Sowińska

  • Poniedziałek 8:45 - 13:15 ( 7:45 - 8:45 Z.R - III A )
  • Wtorek 8:45 - 13:15 ( 7:45 - 8:45 Z.R - III A )
  • Dyżur 15:00 - 16:00
  • Środa 7:45 - 12:45 ( 7:45 - 8:45 Z.R - II A )
  • Czwartek 8:00 - 12:30
  • Piątek 10:00 - 13:30 ( 7:45 - 9:50 - III A; 12:30 - 13:30 Z.R - II A) 

 

Poniżej znajdą Państwo pomocne linki.

Przemoc i agresja.

Rola rodziców w kształtowaniu kompetencji emocjonalno – społecznych dziecka.

Jak rozmawiać z dziećmi o wojnie ?

Dzień Bezpiecznego Internetu.

 

Terapeuta pedagogiczny i logopeda

Ewa Troć-Maziarz

Poniedziałek

8.00 – 13.00

Wtorek

9.00 – 15.00

Środa

10.00– 15.00

Czwartek

8.00 – 15.30

Piątek

7.45 – 13.30

 

„Czym gorączka, kaszel dla lekarza, tym uśmiech,

łza, rumieniec dla wychowawcy.

Nie ma objawu bez znaczenia.

Trzeba notować i zastanawiać się nad wszystkim,

odrzucać co przypadkowe,

łączyć co pokrewne, szukać kierujących praw...”

                                        Janusz Korczak

Priorytetem działań naszej szkoły jest dążenie do pełnego, rzeczywistego włączenia i integracji dziecka z rówieśnikami przez indywidualne wspieranie go podczas zajęć z klasą, likwidowanie barier i ograniczeń utrudniających funkcjonowanie dziecka w grupie rówieśniczej i pełne uczestnictwo w życiu szkoły.

Szkoła oferuje pomoc w postaci:

Zajęć korekcyjno-kompensacyjnych, których celem jest:

  • usprawnienie funkcji zaburzonych analizatorów,
  • kompensacja braków,
  • ćwiczenie pamięci, 
  • koncentracji,
  • doskonalenie umiejętności czytania, pisania, ortografii,
  • wzbudzanie motywacji u uczniów oraz stwarzanie okazji do odnoszenia przez nich sukcesów.

Zajęć logopedycznych , których celem jest:

  • usprawnienie motoryki narządów mowy,
  • korekcja wad wymowy,
  • usprawnianie funkcji językowej, oddechowej oraz fonacyjnej,
  • budowanie słownictwa czynnego i biernego,
  • wypracowanie alternatywnych zachowań komunikacyjnych,
  • usuwanie zakłóceń procesu porozumiewania się.

Poniżej znajdą Państwo pomocne linki do prezentacji.

Jak konstruować komunikaty do dziecka.

O fizycznych objawach mających wpływ na rozwój mowy.

Prezentacja żyrafa vs szakal.

Obecnie gościmy

Odwiedza nas 38 gości oraz 0 użytkowników.