Pomoc psychologiczno-pedagogiczna
Pomoc pedagogiczno - psychologiczna
Pedagog szkolny
Mgr Kamila Pilipczuk - Sowińska
- Poniedziałek 8:45 - 13:15 ( 7:45 - 8:45 Z.R - III A )
- Wtorek 8:45 - 13:15 ( 7:45 - 8:45 Z.R - III A )
- Dyżur 15:00 - 16:00
- Środa 7:45 - 12:45 ( 7:45 - 8:45 Z.R - II A )
- Czwartek 8:00 - 12:30
- Piątek 10:00 - 13:30 ( 7:45 - 9:50 - III A; 12:30 - 13:30 Z.R - II A)
Poniżej znajdą Państwo pomocne linki.
Rola rodziców w kształtowaniu kompetencji emocjonalno – społecznych dziecka.
Jak rozmawiać z dziećmi o wojnie ?
Terapeuta pedagogiczny i logopeda
Ewa Troć-Maziarz
Poniedziałek |
8.00 – 13.00 |
Wtorek |
9.00 – 15.00 |
Środa |
10.00– 15.00 |
Czwartek |
8.00 – 15.30 |
Piątek |
7.45 – 13.30 |
„Czym gorączka, kaszel dla lekarza, tym uśmiech,
łza, rumieniec dla wychowawcy.
Nie ma objawu bez znaczenia.
Trzeba notować i zastanawiać się nad wszystkim,
odrzucać co przypadkowe,
łączyć co pokrewne, szukać kierujących praw...”
Janusz Korczak
Priorytetem działań naszej szkoły jest dążenie do pełnego, rzeczywistego włączenia i integracji dziecka z rówieśnikami przez indywidualne wspieranie go podczas zajęć z klasą, likwidowanie barier i ograniczeń utrudniających funkcjonowanie dziecka w grupie rówieśniczej i pełne uczestnictwo w życiu szkoły.
Szkoła oferuje pomoc w postaci:
Zajęć korekcyjno-kompensacyjnych, których celem jest:
- usprawnienie funkcji zaburzonych analizatorów,
- kompensacja braków,
- ćwiczenie pamięci,
- koncentracji,
- doskonalenie umiejętności czytania, pisania, ortografii,
- wzbudzanie motywacji u uczniów oraz stwarzanie okazji do odnoszenia przez nich sukcesów.
Zajęć logopedycznych , których celem jest:
- usprawnienie motoryki narządów mowy,
- korekcja wad wymowy,
- usprawnianie funkcji językowej, oddechowej oraz fonacyjnej,
- budowanie słownictwa czynnego i biernego,
- wypracowanie alternatywnych zachowań komunikacyjnych,
- usuwanie zakłóceń procesu porozumiewania się.
Poniżej znajdą Państwo pomocne linki do prezentacji.
Jak konstruować komunikaty do dziecka.
O fizycznych objawach mających wpływ na rozwój mowy.